TALARIA STING R (MX) 2023
https://www.talaria.cn/
Elektrická motorka od známého výrobce TALARIA model STING R (MX) je ta nejžhavější novinka mezi motorkami s elektrickým pohonem na českém i světovém trhu. Extrémě velkorysé a dynamické vlastnosti motocyklu, řadí tento motocykl na přední příčky nejen v kategoriích enduro, ale i cross. Talaria sting je navržen jako ultralehký dirt-bike s nízkou hmotností a vysokým výkonem. Nejnižší možná hmotnost a pevnost rámu byla dosažena high-tech technologií při vysokotlakém kování hliníkových slitin o síle 6tun. O zábavu, která vám napumpuje adrenalin do žil se postará elektrický, bezkartáčový, stejnosměrný motor o špičkovém výkonu 8000W. Bezpečnost a krátkou brzdnou dráhu zajistí přední a zadní profesionální čtyřpístové hydraulicky ovládané kotoučové brzdy.
MX je zkratka pro motokrosovou motorku, což je typ motocyklu určený pro závody v motokrosu. Motokros je sportovní disciplína, která se odehrává na speciálně upravených tratích se skoky, zatáčkami a různými překážkami. MX motorky jsou speciálně navrženy pro tento typ závodů a mají nízkou váhu, krátké odpružení a silné motory.
Talaria Sting R jako jedna z nejlepších elektromotorek na českém trhu nabízí rychlou akceleraci a vysokou maximální rychlost. Tyto motorky mají také speciální pneumatiky, které jsou navrženy pro zlepšení trakce a přilnavosti na různých površích, jako jsou bláto, písek nebo kameny.
Mezi hlavní výhody patří nízká hmotnost a zlepšená obratnost a agilita. Navíc mají nami nabízené MX motorky kratší odpružení a větší světlou výšku, aby se lépe přizpůsobily terénu a různým překážkám na trati.
MX motorky jsou populární nejen pro závody, ale také pro trénink a rekreační jízdu. Tyto motorky jsou také vhodné pro jezdce všech úrovní, od začátečníků až po zkušené závodníky. Vzhledem k jejich vysokému výkonu a agilitě jsou MX motorky oblíbené i mezi adrenalinovými nadšenci a extremsportovci, kteří hledají nové výzvy.
TECHNICKÉ SPECIFIKACE MOTORU:
Typ motoru | synchronní motor s permanentními magnety | |
Umístění motoru | střed rámu | |
Hmotnost motoru | 7 Kg | |
Vnější průměr motoru | Φ180 mm | |
Axiální délka motoru | 120 mm | |
Maximální účinnost motoru | 92% | |
Chlazení motoru | vzduchem chlazený |
TECHNICKÉ SPECIFIKACE KONTROLERU:
Typ kontroleru | FOC | |
Hmotnost kontroleru | 2 Kg | |
Rozměry kontroleru | 248 mm x 128 mm x 50 mm | |
Maximální účinnost kontroleru | 92% | |
Maximání provozní teplota | 100 °C |
TECHNICKÉ SPECIFIKACE NAPÁJENÍ MOTORU:
Jmenovité napětí | 60 V (DC) | |
Jmenovitý výkon | 4000 W | |
Maximální výkon | 8000 W | |
Točivý moment | ≥ 5.7 N.m | |
Maximání točivý moment | 45 N.m | |
Točivý moment na zadním kole: | 376N.m (44z rozeta) |
TECHNICKÉ SPECIFIKACE PŘEVODOVKY:
Převodový poměr | 8.35 (44z rozeta) / 9.18 (48z rozeta) | |
Primární přenos | převodovka | |
Sekundární přenos | řetěz (420) |
TECHNICKÉ SPECIFIKACE ELEKTRONICKÝCH KOMPONENTŮ:
Jmenovité napětí akumulátoru | 60 V (DC) | |
Kapacita akumulátoru: | 45 Ah | |
Rozměry akumulátoru | 170 mm x 140 mm x 380 mm | |
Hmotnost akumulátoru | 12.85 Kg | |
Akumulátorové články | LG Brand 21700 | |
Rychloměr (tachometr) | ANO ( km/h ) / (mi/h) | |
Regenerační brzda | čtyřstupňová, nastavitelná |
TECHNICKÉ SPECIFIKACE MOTOCYKLU:
Material rámu | UNS A96061 T4 & T6 tvrzená slitina hliníku | |
Metoda zpracování rámu | kovaný tlakem 6000 t | |
Povrchová úprava rámu | eloxování neboli anodizace | |
Barevné provedení | černá | |
Hlavní světlomet | LED | |
Přední odpružená vidlice | DNM | |
Zadní odpružení | FASTACE BDA53RC | |
Velikost předního kola | 70 / 100 x 19" (CST) | |
Velikost zadního kola | 80 / 100 x 19" (CST) | |
Rozvor kol | 1225 mm | |
Maximální rychlost | 85 km/h (44z rozeta) | |
Maximální dojezd | ≥ 85km při 40km/h | |
Celková hmotnost vozidla | 66 Kg | |
Rozměry vozidla (délka, šířka, výška) | 1880 mm x 770 mm x 1088 mm | |
Výška sedadla | 840 mm | |
Šířka řídítek | 760 mm | |
Minimální světlá výška vozidla | 260 mm |
-
RámHliníkový
-
Výkon8 kW
-
Dojezd85 km
-
Doba nabití-
váš obchodník
technická podpora